2011. szeptember 1., csütörtök

Díjacska

Sziasztok! Nagyon boldog vagyok, mert kaptam még egy díjat! :) Nagyon-nagyon szépen köszönöm Barbi-nak !!!! :)

Természetesen a díjhoz szabályok is járulnak... :)

Szabályok:

1. Tedd ki a logót!
2. Írj magadról egy kis szösszenetet!
3. Küldd tovább 5 írónak!
 
 
1. kint van :)
2.Rólam:

Őszintén szólva már nem tudom, mi az amit elmondhatnék magamról, hiszen szinte minden díjnál szerepel ez a szabály és lassan kimerítem a bemutatkozási szempontjaimat is. Imádom az olvasóimat és nagyon sokat jelent az, ha visszajelzést kapok tőlük a történeteimről. Ez egyfajta biztatás, vagy ha éppen építő jellegű kritikáról beszélünk, akkor annak segítségével fejlődhetek egészen a fellegekig.../ez persze túlzás :)/
Az élethez nekem csak pár dolog szükséges. Sosem voltam nagyra vágyó és az álmaim sem olyanok, melyek lehetetlenek számomra. Nincs másra szükségem csak a családomra, a barátaimra, az írásra /bele értve az olvasóim támogatását/, olvasásra és a zenére /ami alatt nem csak a zene hallgatást értem.../. Már említettem, hogy zongorázom, de e mellett a gitár sem elhanyagolható hangszer számomra.  Az is az életem része...Köszönöm, hogy eddig támogattatok és remélem, hogy ezután sem okozok nektek csalódást :)

3. Akiknek tovább küldeném:
Megjegyzem nem egyszerű, hiszen minden blogtársam megérdemli ezt a díjat. Mind nagyon jó író és látnak fantáziát még abban is, amiben mások nem biztos XD

Azt hiszem ennyi lenne. Elég nehéz döntés volt, mivel mindenki megérdemli :) És persze most azonnal figyelmeztetek mindenkit a díj örvényről :)
És még egyszer köszönöm!
 
 

2 megjegyzés: