2011. szeptember 11., vasárnap

6. fejezet ízelítő

Sziasztok! Hoztam egy kis ízelítőt a következő fejezetből, hogy lássátok, lassan beindulnak az események, de amíg nem kapok komit az előző fejihez, nem hozom az új fejit és nem is írom ki az érkezését, hiszen minél később írtok, annál később hozom a folytatást! Ez vegyétek amolyan kompromisszumnak! :) 

"Sara szemszöge:
Amikor végre a szemembe nézett, nem azt láttam szemében, amire vártam. Nem volt ott félelem, vagy legalábbis nem miattam volt. Szemei alatt hatalmas lila karikák és szemei vörösek voltak. Hiába használt rá szemcseppet az csak pár órácskát használt. Ezt onnan tudom, hogy még érezni a könnyein keresztül azt a bűzt, ami annak a cseppnek a jellegzetes szaga. A smink, ami megjegyzem túl sok van rajta, még így kevés volt. Mindent láttam. Arca beesett volt és szomorú. Fájdalommal teli. Testén meglehetett számolni a bordáit, hiába volt rajta bő ez a ruha. Én mindent láttam rajta. Egy pillanatig megsajnáltam őt. Mennyit szenvedett. Edward valóban nem szereti őt. De hát ez butaság. Ha egy vámpír egyszer szerelmes lesz, az örökké tart. És én nem úgy ismertem meg a Cullen fiút, mint aki hazudik bárkinek is. Ő pont nem az a fajta, ennyiben becsülöm őt.
-Sara!-ejtette ki rekedt, meggyötört hangon a nevemet. Újból elöntött a düh, de most a férfi iránt, aki ezt tette vele. De ez elég volt arra, hogy újból erőt vegyek magamon és megtegyem, amit meg kell tennem."


Puszi:
Barbie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése