2011. augusztus 4., csütörtök

Prológus

Sziasztok! Meghoztam a prológust. Remélem tetszik. Hamarosan érkezik az első fejezet. Jó olvasást hozzá!



Isabella Swan halott. Megölte a vámpírok iránti bizalma. Megölte Edward Cullen. Most már csak egy vagyok közülük. A lelketlen szörnyetegek között. Azt mondta olyan lesz, mintha nem is léteztek volna. Mintha ez az egész csak egy álom lett volna. Igen. Egy rémálom. Visszavonhatatlanul szerelmes voltam belé. Bíztam benne és az életem is odaadtam volna ő érte. Elhagyott. A többi lelketlen szörnyeteg közé vetett és most már nincs többé Bella Swan. Meghalt. Nem is bánja, hisz már senkije sem volt. És ő maga is már egy senki volt...
Hát elmesélem az ő történetét!!!!

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hűha hát ez nagyon jónak ígérkezik :D van egy olyan érzésem hogy ez nem egy szokványos történet lesz és ez nagyon tetszik :D
    siess az első fejezettel :D ja és nyertél egy olvasót :D am persze mehet a csere :D ki is teszlek :D
    am nálam is fenn van a friss ugyh ha van kedved nézz be :D
    xoxo Annah

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Waa. Nagyon tetszik a prológus. Kíváncsi vagyok milyen lesz a történet.
    A linkcserében pedig természetesen benne vagyok.
    Puszi ^^

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Igen úgy tervezem, hogy ez nem az a szokványos Bella megbocsát Edward minden kitörésének történet lesz. Őrülök, hogy tetszik nektek. :) <3 Köszönöm, hogy írtatok. És köszönöm, a cserét is, azonnal kiteszlek titeket! Puszi!

    VálaszTörlés